ספריית סרטי הדרכה מתקדמים - למדריכים שרוצים יותר!

אני מכירה את ההרגשה של חוסר השראה בשיעורים.

של חזרה על אותם תרגילים. שוב ושוב. 
של שעות מול המחשב בחיפוש אחר רעיונות חדשים.

מהמקום הזה בדיוק - יצרתי בשבילך כלים שישמשו אותך בכל שלב בדרך המקצועית. כאן ניתן לקבל רעיונות מקוריים, השראה וניצול מירבי של המים. בספריה - למעלה מ-500 רעיונות לשדרוג האימונים שלך:

לאימונים עם ציוד (נודל, משקולות, צלחת מעופפת, גלשנים ועוד), אימונים המתמקדים בשרירי הליבה, מים עמוקים, כוראוגרפיה, אימונים בעצימות גבוהה ועוד!

כל מדריך השואף להיות מקצוען אמיתי, זה המקום בשבילך. שדרוג האימונים שלך מתחיל כאן, תוך הוספת גיוון, מקוריות ואתגר.

כדי לשדרג שיעור צריך את הרעיון, את ההשראה לתרגיל חדש - במקום אותם תרגילים שאנחנו רגילים לעשות שוב ושוב. הספרייה כוללת סרטים ממוקדים, כדי שתקבלו מקסימום רעיונות במינימום זמן.  

רכישה מאפשרת צפייה ללא הגבלה למשך תקופת המנוי. 

לרכישת הספר "המדריך המלא לספורט אקווה ג'ים" מאת ענת גרבר >>

 

ספריית סרטי הוידאו המתקדמים למדריכים כוללת:

  • למעלה מ-500 רעיונות שונים לשדרוג האימונים, 

  • רצפים של תרגילים - הניתנים לשימוש מיידי בשיעורים בשיטת "העתק - הדבק", 

  • וריאציות שונות לאותו תרגיל,

  • התאמות ודרגות קושי שונות של תרגילים,

  • עבודה עם וללא ציוד,

  • חלוקה לפי קטגוריות - למציאת האימון הרצוי בקלות,

  • סרטים ממוקדים - על מנת לקבל מקסימום השראה ורעיונות במינימום זמן. 

  • בטרם רכישת המנוי, יש לקרוא את תנאי השימוש באתר.

  • המנוי מתחדש אוטומטית - עד שתבטל/י אותו.

תרגילים בהתעמלות במים עם קיר

אם אתגר אמיתי הוא שם המשחק, אימון עם קיר – זה מה שאתם מחפשים! לאורך כל האימון, כל תרגיל מבוצע עם נגיעה בקיר. הדבר מצריך דיוק, והפעלת שרירי הליבה מהרגע הראשון. 

אימון עם קיר

תרגלים בבריכה לחיזוק פלג גוף עליון

מגוון תרגילים לפלג הגוף העליון.

התרגילים מחולקים לפי קבוצות השרירים השונות.

תרגילים לפלג גוף עליון

תרגילי כושר בבריכה לשיפור סיבולת אירובת

תנועת הסקי היא התנועה הבסיסית, המצריכה קואורדינציה. מעבר לתנועה הבסיסית, אפשר לשלב בתנועת הסקי תרגילי ידיים שונים, אשר יעלו או יורידו את דרגת הקושי. כמו כן, שינוי קצב ביצוע התרגיל או ...

סקי + וריאציות

תרגילים לחיזוק שרירי הבטן והליבה

תרגילים לשרירי הליבה

"אימון לשרירי ליבה" מציג תרגילים ברמות קושי שונות. מרמת מתחילים ועד מתקדמים – כך שבאימון בודד, תהיה לנו אפשרות לעבוד עם מתאמנים ברמות כושר שונות.