איך לחזק את שרירי הבטן בצורה יעילה במים?

טיפ השבוע: במקום לעבוד בכל פעם על קבוצת שרירים אחת - למה לא לחזק כמה קבוצות שרירים במקביל? - מתחילים באחיזה קלה של הקיר (דופן הבריכה), רגליים כפופות לכיוון החזה.

- רגליים נשלחות לאחור (לכיוון אלכסון למטה).

- למשוך את הרגליים חזרה לקיר, תוך כדי ניתוק אחיזת הידיים, עד שכפות הרגליים נוגעות בקיר.

לחזור על התרגיל 10 פעמים, לנוח קצת, ולעשות אותו דבר כשמתחילים את התרגיל על צד ימין ואחר כך על צד שמאל. סיימתם 3 מחזורים, התחילו הכל מההתחלה.


רוצים להרגיש איך זה עובד במים? לחצו כאן לאימון אקווה ג'ים™ אישי במתנה!


אהבתם? הטיפ תרם לכם? השאירו לי תגובה...

רוצים לדעת איך להדריך בעצמכם? ההרשמה לקורס המדריכים בעיצומה!

81 צפיות
  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest Social Icon
  • Instagram Social Icon

 אם תשאירו פרטים, אוכל לחזור אליכם