איך לחזק את שרירי הבטן? | המרכז לספורט אקווה ג'ים

איך לחזק את שרירי הבטן בצורה יעילה במים?

👈 טיפ השבוע: במקום לעבוד בכל פעם על קבוצת שרירים אחת - למה לא לחזק כמה קבוצות שרירים במקביל? ✅ מתחילים באחיזה קלה של הקיר (דופן הבריכה), רגליים כפופות לכיוון החזה. ✅ רגליים נשלחות לאחור (לכיוון אלכסון למטה). ✅ למשוך את הרגליים חזרה לקיר, תוך כדי ניתוק אחיזת הידיים, עד שכפות הרגליים נוגעות בקיר. 🔥🔥 לחזור על התרגיל 10 פעמים, לנוח קצת, ולעשות אותו דבר כשמתחילים את התרגיל על צד ימין ואחר כך על צד שמאל. סיימתם 3 מחזורים, התחילו הכל מההתחלה.


רוצים להרגיש איך זה עובד במים? לחצו כאן לאימון אקווה ג'ים™ אישי במתנה!


אהבתם? הטיפ תרם לכם? השאירו לי תגובה...

רוצים לדעת איך להדריך בעצמכם? ההרשמה לקורס המדריכים בעיצומה!

10 צפיות
  • Pinterest Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon

 אם תשאירו פרטים, אוכל לחזור אליכם