תרגילים בהתעמלות במים לחיטוב הגוף | המרכז לספורט אקווה ג'ים

טיפ זריז, שיחזק ויחטב לכם את כל הגוף

איך תרגיל אחד פשוט, יכול מצד אחד לשפר סיבולת אירובית, ואותו תרגיל - עם שינוי קטנטן - כבר יפעיל את שרירי הליבה בצורה מטורפת, ולקינוח, אותו תרגיל יחזק לכם את שרירי הירך הפנימיים (שרירים מקרבים).

אז אם אתם כבר ממלא בבריכה או בים...שלבו עשו כמה חזרות ותרגישו נהדר!


✅ 1. מתחילים בתרגיל "סקי" - יד ורגל נגדית, להקפיד שכל כף הרגל דורכת על הרצפה, והמשקל באמצע (כתפיים מעל אגן). חילוף הרגליים מתבצע תוך כדי קפיצה גבוהה. ✅ 2. אותו תרגיל , רק הפעם תרימו את הברכיים כמה שיותר גבוה תוך כדי הקפיצה. ✅ 3. לחזור על 1. ✅ 4. כתפיים בתוך המים, והרמה גבוהה של הברכיים (בלי קפיצה) ✅ 5. הגוף באלכסון, רגליים ממשיכות לגעת ברצפה. חילוף של הרגליים בלי קפיצה. ✅ 6. כנ"ל לאלכסון בצד שני. ✅ 7. הרמה גבוהה של ברכיים, בלי קפיצה. ✅ 8. באלכסון, הפעם הרגליים לא נוגעות ברצפה. ✅ 9. אותו דבר, לצד שני 😉. ✅ 10. סקי - כמו בהתחלה...קפיצה גבוהה, שתי רגליים נוגעות במקביל ברצפה. ✅ 11. אותו סקי כמו פה ⬆, הפעם בכל קפיצה, להצמיד את העקבים באוויר.


רוצים להרגיש איך זה עובד במים? לחצו כאן לאימון אקווה ג'ים™ אישי במתנה!



אהבתם? הטיפ תרם לכם? השאירו לי תגובה...

רוצים לדעת איך להדריך בעצמכם? ההרשמה לקורס המדריכים בעיצומה!

0 צפיות
  • Pinterest Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon

 אם תשאירו פרטים, אוכל לחזור אליכם