אימון מחזורי Total Body Workout

Total Body Workout - אימון אחד שיפעיל לכם את כל הגוף!
באימון זה, נתמקד כל שלוש דקות בחלק אחר בגוף:
פלג גוף עליון, שרירי ליבה ופלג גוף תחתון - וכל זה תוך שילוב עבודה על סיבולת לב ריאה. 

הודות לעבודה המחזורית, ניתן לעבוד בצורה אינטנסיבית במשך שלוש דקות, ולאחר מכן קבוצות השרירים הספציפיות זוכות למנוחה (בזמן שמתרכזים בקבוצות שרירים אחרות).

אימון שמסיימים אותו ב"ואוו!!"

הנחיות כלליות לאימון

אם חשוב לכם לדעת יותר...

בספר "המדריך המלא לספורט אקווה ג'ים™" תמצאו את כל המידע אודות הספורט:
איך לבצע נכון את התרגילים,

סוגי אימון שונים,

איך למקסם את האימון שלכם במים...
ועוד הרבה מידע חיוני ומועיל. 

מאפייני האימון

  • 46 דקות

  • מים רדודים - אימון מחזורי

  • דרגת קושי בינונית עד קשה

  • 8/10

  • ללא ציוד

מוסיקת רקע באימון


יוצר: THE GYM BEATS 1. Crying At the Club 2. Feel the Lucky Punch 3. Exciting Road 4. Deathly High 5. Straight to the Ground Now 6. Spaceman 7. Golden House 8. My Green Machine 9. Get Up and Clap Your Hands 10. Crying At the Club 11. Feel the Lucky Punch 12. Exciting Road 13. Spaceman 14. Born in Silence https://thegymbeats.com באדיבות OH YES! RECORDS: https://www.ohyesrecords.com/the-gym-beats.php





  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest Social Icon
  • Instagram Social Icon

 אם תשאירו פרטים, אוכל לחזור אליכם