אימון HIIT - אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה

מטרת אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה - היא להגיע ל-100% יכולת.

איך עושים את זה?
האימון מורכב ממחזורים של Tabata ואימון פונקציונלי. 

במחזורי ה-Tabata עובדים בעצימות מירבית במשך 20 שניות, לאחר מכן 10 שניות מנוחה וחוזרים על כך 8 פעמים (סה"כ 4 דקות).

בסיום מחזור ה-Tabata, נעבוד במשך כ-3 דקות על חיזוק פלג גוף עליון/ שרירי ליבה ופלג גוף תחתון - תוך הארכת התנועות והגדלת טווחי התנועה. 

השילוב בין אימון בעצימות גבוהה לתנועות בטווחי תנועה גדולים- יוצרים אימון מאוזן המפעיל את כל מערכות ואברי הגוף השונים. 

הנחיות כלליות לאימון

הידעתם שהדופק במים נמוך ב-13% מאשר ביבשה?

אם אתם רגילים לענוד שעון דופק, בטח שמתם לב שבאימון במים הדופק שלכם נמוך לעומת הדופק ביבשה. 

אין זה אומר שהאימון במים פחות יעיל מאשר ביבשה - להיפך: מאחר והדופק במים נמוך יותר, אפשר לעבוד במים בעצימות גבוהה יותר ולמשך זמן ארוך יותר (מאשר ביבשה).

מאפייני האימון

  • 47 דקות

  • מים רדודים - אימון אינטרוולים

  • דרגת קושי גבוהה מאוד

  • 10/10

  • ללא ציוד

מוסיקת רקע באימון


יוצרים: THE GYM BEATS / Tabata Songs 1. Get Up and Clap Your Hands 2. Pill In Ibiza (Tabata Mix) - Tabata Songs 3. Push the Beat Together 4. Final Countdown - Tabata Songs 5. Spaceman 6. Uptown Funk (Tabata Mix) - Tabata Songs 7. Straight to the Ground Now 8. Country-Rock Tabata (Coach) - Tabata Songs 9. Feel the Lucky Punch 10. Tabata Song 11. Golden House 12. Club Remix Tabata (feat. Coach) - Tabata Songs 13. Born in Silence https://thegymbeats.com באדיבות OH YES! RECORDS: https://www.ohyesrecords.com/the-gym-beats.php





  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest Social Icon
  • Instagram Social Icon

 אם תשאירו פרטים, אוכל לחזור אליכם