תתכוננו לעבוד קשה ולשרוף המון קלוריות באימון שיפעיל לכם את כל הגוף!

אימון הסיבולת וחיזוק שלפניך הוא אחד האימונים הקשים בתכנית האימונים Total Body Workout .

אני איתך לאורך כל האימון כדי לעודד אותך ולעזור לך לסיים את האימון כולו.


טאבאטה היא שיטת אימון של HIIT (אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה - High Intensity Interval Training) המשלבת בין 20 שניות של עבודה בעצימות גבוהה ו-10 שניות מנוחה, במחזורים של 4 דקות.


בסיום כל מחזור טאבאטה נבצע 3 דקות של תרגילים פונקציונליים לחיזוק שרירים: פלג גוף עליון, בטן ופלג גוף תחתון.


אין צורך בציוד לאימון, אך כן כדאי להכין בקבוק מים על שפת הבריכה.

האימון המלא מחכה לך כאן.

מחכה לשמוע איך היה לך האימון :-)



107 צפיות
  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest Social Icon
  • Instagram Social Icon

 אם תשאירו פרטים, אוכל לחזור אליכם

© Tanaqua