תרגילים לשיפור סיבולת לב ריאה וחיזוק שרירי ליבה - במים | המרכז לספורט אקווה ג'ים

טיפ ברגע לחיזוק שרירי הליבה ושיפור סיבולת לב ריאה


1. מתחילים עם רגליים צמודות, ובקפיצה -> לפישוק. במקביל, הידיים גורפות את המים חזק החוצה (8 חזרות). 2. אותו תרגיל, רק הפעם לקפיד להרים את הברכיים כמה שיותר גבוה (גם בפתיחה וגם בסגירה) (8 חזרות).

3. מתחילים עם רגליים צמודות, ובקפיצה -> לפישוק. במקביל, הידיים גורפות את המים חזק החוצה (8 חזרות). 4. מתחילים בשיפוק (קצת יותר רחב מרוחב האגן), ובקפיצה מצמידים את הרגליים באויר (ברכיים ישרות). נחיתה חזרה בפישוק (להקפיד לכופף את הברכיים בנחיתה...)

חזרו על כל הרצף 5 פעמים, בין לבין, תעשו מנוחה של 30 שניות.


אהבתם? הטיפ תרם לכם? השאירו לי תגובה...

0 צפיות
  • Pinterest Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon

 אם תשאירו פרטים, אוכל לחזור אליכם