איך לחזק את שרירי הגב? | המרכז לספורט אקווה ג'ים

3 תרגילים במים לחיזוק הגב

אנחנו מבלים כל כך הרבה שעות בישיבה – וקצת שוכחים את התנועתיות הטבעית של הגוף שלנו.

טיפ השבוע שלנו: תנועות פיתול בגב.


במים, תוכלו להגיע לטווחי תנועה גדולים במיוחד ולעשות את התרגיל מהר או לאט – לפי הצורך ולפי מה שמרגיש נכון וטוב וגוף שלכם.


תנועות הפיתול טבעיות לגוף האדם, ולעיתים הן יכולות לסייע בהפחתת כאבי גב. בונוס נוסף - בזמן ביצוע תנועות הפיתול במהלך האימון במים, שרירי הליבה עובדים חזק כדי לייצב את הגוף, ותוך כדי גם הם מתחזקים.


רוצים להרגיש איך זה עובד במים? לחצו כאן לאימון אקווה ג'ים™ אישי במתנה!

אהבתם? הטיפ תרם לכם? השאירו לי תגובה...

רוצים לדעת איך להדריך בעצמכם? ההרשמה לקורס המדריכים בעיצומה!

0 צפיות
  • Pinterest Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon

 אם תשאירו פרטים, אוכל לחזור אליכם